top of page

Evenstad + ChatGPT

Evenstadi Tehisabiline kasutab ChatGPT tehnoloogiat, et:
  • Lahendada senitundmatuid 
    klientide probleeme
  • Pakkuda kohandatud lahendusi iga kliendi spetsiifilisele probleemile
  • Õppida automaatselt varasematest vestlustest

Vastab 
senitundmatutele küsimustele

Evenstadi Tehisabiline lahendab uusi päringuid kasutades ChatGPT-d, pakkudes täpseid vastuseid erinevatest allikatest nagu KKK-d, tooteinfo ja klienditeeninduse juhendid. Ainult kasulikud vastused, vastus "Ma ei saanud teist aru" ei ole aktsepteeritav!

Kohandatud lahendus iga kliendi probleemile

Evenstadi Tehisabiline kasutab ChatGPT-d, et pakkuda igale kliendi probleemile kohandatud lahendusi, analüüsides küsimust ja meeleolu. Selle asemel, et vastata üldise vastusega, mis võiks sobida mitmele probleemile, reageerib Evenstadi Tehisabiline täpse vastusega.

Õpib automaatselt varasematest vestlustest

Evenstadi tehisabiline täiustab ja parandab oma vastuseid pidevalt, kasutades ChatGPT-d varasemate vestluste analüüsimiseks. juturobotrobot täiendab ennast ise, inimese sekkumist polegi vaja.

Unfamiliar questions
bottom of page