ChatGPT on praeguses meediaruumis väga kuum teema ning sellel on ka hea põhjus. Lühidalt on see praegu üks kõige arenenumaid keele mudeleid maailmas ning laiemalt on tegemist uue tehisintellekti revolutsiooniga. Kui vaid põgusalt otsa vaadata, siis suudab ta pidada vestlust, mida on võimatu eristada päris inimese kirjutatust.
Näidisvestlus algse ChatGPT-ga tootelehel
Vestlustest põnevam on, et ChatGPT tõeline potentsiaal rakendustes, alates klienditeeninduse parandamisest kuni hariduse revolutsioonini välja, on alles avastamisel. Lähitulevikus on kliendi rahulolu uuele tasemele viimine tugevalt seotud õigesti rakendatud ChatGPT-laadsete lahendustega.
Praeguseni on vestlusrobotid pigem paistnud silma negatiivselt, isegi tuntud klienditeeninduse rikkujatena, kuna nad ei suuda aru saada personaalsetest päringutest ja anda inimesesarnaseid vastuseid, mis viisid ebatäpsete või mõttetute vastusteni. See omakorda tekitas klientides pettumust ja rikkus kaubamärgi mainet. Lisaks ehitati vestlusrobotid piiratud valikutega, muidugi mõjutatud pikast arendustajast, mis sundisid ikkagi peale kulutatud aega otsima abi päris klienditeenindajalt.
“Vabandust, ma ei saanud teist aru. Kas saaksite oma küsimust palun ümbersõnastada?” - nii tavaline, kuid kliendisuhet kahjustav lause.
ChatGPT: peaaegu inimlik, kuid puudustega
ChatGPT suurim viga on tegelikult inimlik - ta vastab väga enesekindlalt teemadel, mille kohta tal pole mingeid teadmiseid. Võrreldes inimesega on AI-l (veel) äärmiselt piiratud tähelepanuvõime, mis võib põhjustada valede soovituste andmist ja kahjustada ettevõtte mainet, näiteks kui ta juhendab valesti toodet parandama või nõustub kergesti mõne ohtliku lahendusega nagu enneaegne raha tagastamine.
Olukord, kus ChatGPT enesekindlalt vastab faktivastaselt
Konteksti probleemi üks lahendusi on anda ChatGPT-le struktureeritult juurdepääs olemasolevatele teadmistele ettevõtte ja selle toodete kohta. Sellega saab AI kasutada teavet oma vastuste allikana, kombineerides oma muljetavaldava keele mõistmise täpsete ja ettevõtte-spetsiifiliste teadmistega. Selline lähenemine võimaldab pakkuda kohandatud ja personaalset klienditeenindust, mis on oluline usalduse ja lojaalsuse loomiseks.
Hübriidne lahendus, kus meeletu ChatGPT võimekus on vundamendiks täpsele robotile
Lisaks aitab tugev teadmistebaas tagada, et AI ei anna klientidele ebatäpset või eksitavat teavet, mis võib kahjustada ettevõtte mainet. Kokkuvõttes on nii ChatGPT rakendamine potentsiaalikas viis konkurentidest mööda minna, parandades kliendikogemust ka kiiresti kasvades.
Revolutsioon on käimas ning tulevik on uute lahenduste päralt. Meie Evenstadis usume sellesse tulevikku ja juba ehitasime tööriistad ChatGPT rakendamiseks enda platformile. Tulevastest artiklitest katame erinevaid lähenemisi lähemalt. Kui soovid kiiremini teada saada, kirjuta meile!
Comments